Kínai lesz részben a Renault
Két cégcsoportra válik a Renault, az egyik a hagyományos motorú autókat gyártja majd, míg a másik az elektromos modelleket. A hibrid és hagyományos járműveket egy kínai–francia vegyesvállalat készíti majd.
Két cégcsoportra válik a Renault, az egyik a hagyományos motorú autókat gyártja majd, míg a másik az elektromos modelleket. A hibrid és hagyományos járműveket egy kínai–francia vegyesvállalat készíti majd.
A japán gyártó kompakt SUV-ja az eddiginél sokkal nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A japánok új elektromos modelljét nehéz bármilyen kategóriába besorolni.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
Alig több mint fél évtizede még 1,7 millió autó exporttöbblete volt Európának, de ez nagyon gyorsan változik.
Az újdonság nem egy autókiállításon, hanem egy elektronikai vásáron debütál majd.
Az akár 6 személynek kényelmes utazást biztosító újdonság egy feltöltéssel több mint 800 kilométert képes megtenni.
Az egyik leginkább klasszikus modellje révén búcsúzik százötven éves korszakától a stuttgarti cég.
A nyolcvankétmilliós lakosságú ország egyre közelebb van ahhoz, hogy saját autómárkája legyen.
A Charger Daytona SRT kilenc különböző teljesítményszintű változatban lesz kapható.
Az autósok közül nagyon sokan csak hétvégén használják gépjárművüket és többség kevesebb mint 20 kilométert tesz meg a kocsijával naponta.
Nem csak az elektromos autók közt, hanem a teljes piacon.
13 év múlva már nem lehet hagyományos üzemanyaggal működő személyautókat, kisterherautókat vásárolni, csak elektromos töltésűeket. Erről egyeztek meg az uniós jogalkotók.
A tisztán elektromos hajtásláncú szedán egyedi megjelenésű, sötét tónusú kivitelben debütál.
Az elektromos átállással a modellkínálat is leszűkül majd, hogy a haszonkulcsok növekedjenek az egyes típusokon – közölte a gyártó főnöke.
Az F-150 villanymotoros változata a korábban ígértnél is jobban gyorsul.
Ismét drágult a Dacia 44 lóerős villanymotorral szerelt városi kisautója, a Spring.
A svédek szerint olyan kezelőfelületek lesznek majd az autóikban, amelyek aszerint változnak, hogy éppen mi a leginkább logikus funkciójuk.